Om STENI

STENI leverer arkitektoniske udtryk, som folk lægger mærke til – og husker. Facade- og tagløsningerne fra STENI giver arkitekter mulighed for at designe bygninger med unikke udtryk, der holder i generationer.

HISTORIE

STENI er en norsk iværksættersucces, og virksomheden har siden etableringen i 1965 fokuseret på at tilbyde facadeløsninger, som giver unikke og langtidsholdbare arkitektoniske udtryk af ekstremt høj kvalitet.

STENI blev etableret som en familieejet virksomhed i 1965. Facadepladerne er udviklet til at kunne holde til de barske og krævende norske klimaforhold. Virksomhedens hovedaktionærer er i dag Accentone 2012 Holding Ltd.

STENI har omkring 130 medarbejdere, og hovedkontor, produktion, lager og byggeshop ligger i Lardal i Vestfold.

STENI har salgsvirksomheder i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Holland. I Europa, USA og Canada har STENI aftaler med distributører vedrørende salg og markedsføring af facadepladerne.

Facade- og tagløsningerne fra STENI giver arkitekter mulighed for at designe bygninger med unikke udtryk, der holder i generationer.

 

FAKTA

  • Etableret i 1965
  • Hovedaktionær Accentone 2012 Holding Ltd
  • Kvalitets facade- og tagplader i polymerkomposit
  • Hovedkontor og produktion i Vestfold, Norge
  • International virksomhed
  • Cirka 130 medarbejdere
image description

Værdier

RESPEKT
Vi viser respekt for hinanden, vores omgivelser, samarbejdspartnere og kunder. Vi interesserer os, er høflige - og har en åben og inkluderende kultur. Vi respekterer hinandens meninger og viser loyalitet til de beslutninger der tages.

NYTÆNKENDE
Vi søger aktivt ny viden, og er nysgerrige for den udvikling der sker i vore omgivelser. Vi søger kreative løsninger og værdsætter ændringer der bidrager til positiv udvikling.

KVALITET
Vi stiller høje krav til kvalitet i alt vi gør, og leverer i henhold til forventninger, krav og specifiktioner. Vi gør hvad vi siger, er seriøse, ansvarlige og gennemskuelige.

KUNDEORIENTERET
Vi er optagede af at finde gode løsninger sammen med vores kunder. Vi udforsker markedets behov og forventninger, og har en stort kundefokus gennem hele værdikæden. Vi er stolte av vores leverancer til markedet, og ser kunden som vores vigtigste ambassadør.